Saat ku kau miliki

Saat ku kau miliki
Kau lah CiNta Ku kE AkhIr hAyAt

Wednesday, October 6, 2010

AdakaH aKu HamiL???

MenganDunG!!!!!

Sejak seminggu ni kepala aku asyik pening saja...adakah aku hamil lagi? nak kata datang kotor memang dah lama x datang dah...tak silap aku last, bulan 3 @ 4 yng lepas aku ambil peracang keluarga d klinik berdekatan..tapi setelah itu aku rasa berat badanku semakin mendadak lagi naik...dan sepatutnya selepas 3 bulan dari tempoh injektion tu aku di arahkan mengambil lagi(setiap 3 bulan sekali)tapi aku stop...agak2 sendiri la...

Agak2 apalah yang akan terjadi sekiranya aku mengandung...anak aku sekarang masih belom mencecah setahun(10 bulan) kesian la kat dia nanti...gementar sungguh rasa d hati aku ni...gggeeeerrrrrmmmmm


2 comments:

  1. g la check liza..risau kan..kite pn kadang2 takut gak jd camtu sbb kite xamik ape2 ubat @ perancang pon..juz rancang sendiri ikut kitaran haid..kalo ade pn ape salah nye,rezeki..kekeke...

    ReplyDelete